Әуежай туралы
Бос қызмет орындары
Байланыс
Көкшетау халықаралық әуежайы
Әуежайымыздың тарихы
Әуежай туралы
Жарнамаға арналған орын
250x250
Әуежай туралы ақпараттан хабардар болу үшін сайтымызға тіркеліңіз
Аэропорт тарихы
Ақмола қаласынан, қазіргі Астанадан 3 км қашықтықта әуежай салынды. Әуежайдың аумағында ұшақтардың ұшуына және қонуына арналған шаршы тәріздес алаңы, шағын ғана залы бар, 8 бөлмеден тұратын саманнан жасалған вокзал, ұшқыштарға арналған екі үй, бензин сақтайтын жертөле, сондай-ақ саманнан жасалған май, су жылытатын шағын үйі болатын.
Ақмола-Семей аралығында тұрақты ұшатын әуе қатынасы ашылды. Ауа райы қолайсыз болған күндері әуежай жабылып, қала мен әуежай телефон, паром, жаяу жүргіншілер жолы арқылы байланысатын (Есіл өзені арқылы өтетін көпір болған жоқ). Алғашқы жылдары әуе қозғалысы тұрақты болған жоқ, кестеде «Ұшақ дүйсенбі күні таңертең ұшады» немесе «сәрсенбі күні күн шығыста ұшады» деп көрсетілетін. Жолаушыларды, пошта жүктерін тасымалдау қызметі К-4, К-5, ПР-5, П-5,П-2 ұшақтарымен жүзеге асырылды.
Тұрақты ұшатын ұшақтар қызмет көрсете бастады: 1.Алматы-Бертрас-Қарағанды-Ақмола-Атбасар-Қостанай-Свердловск. 2.Қарағанды-Петропавл-Қорғалжын-Ақмола-Жаңа-Арқа-Пресновка.
Ақмолалық әуежайға тұрақты қызмет көрсету мақсатында ПО-2 ұшақтарының алғашқы тізбегі келе бастады. Бұл ұшақтар Қарағанды авиакәсіпорнына қарады. Жолаушыларды, поштаны тасымалдайтын Ақмола – Қорғалжын – Жолымбет – Ақсу – Бөгембай – Бестөбе – Астрахан – Балқаш – Благодать (Ақмола облысының елдімекені) арқылы ұшатын жолдар ашылды. 1946 жылы 2 адамнан құрылған тасымалдау қызметі ұйымдастырылды. Осы жылы санитарлық авиация – халық шаруашылығы да қызмет көрсете бастады.
Ақмола әуежайында ПО-2 ұшағының тұрақты мамандары ретінде 3 адамнан құрылған бөлім ашылды, бұл бөлім Қарағандыда орналасқан авиажасақтың құрамына кірді. Ақмола әуежайы сол кезге сай келетін құралдармен жабдықталды, құрылысы біршама кеңейтіліп, радиостанцияға арналған фин үйі, саманнан жасалған үш үй және гараж салынды. Қызмет көрсететін штат құрамы 40-50 адамға дейін өсті. Әуежай жеңіл ұшақ түрлерінен басқа ЛИ-2 типті ауыр ұшақ түрлерін де қабылдай бастады.
ҰҚЖ кеңейтілгеннен кейін 1951 жылдың мамыр айында ИЛ-12ұшағы, көп кешікпей ИЛ-14 ұшағы алғашқы рет қонды.
Авиаэскадрилья құрылды. Ұшақ паркі ЯК-12, АН-2 әуе кемелерімен толықты. 1956 жылы Ақмола әуежайы тәулік бойы жұмыс істеу тәртібіне көшті.
Ақмолалық біріккен авиажасақ ұйымдастырылды. Осы жылы Ақмола бірлескен авиажасағына қосымша АН-2 ұшақтары бөлінді, бұл жергілікті әуе желілерінің бірден көбеюіне әсерін тигізді.
Ақмола әуежайына үшінші сынып атағы берілді.
Алғашқы ЛИ-2-ші ұшақтары қабылданды, бұл ұшақтар Степногорск -Қостанай әуе қатынасы бойынша тұрақты ұша бастады.
Целиноград әуежайы, бұрынғы Ақмола әуежайы қаладан 18 км қашықтықта орналасқан жаңа әуежайда алғашқы ИЛ-18 ұшағын қабылдады.1963 жылдың желтоқсан айынан бастап ИЛ-18 ұшағымен тұрақты рейстер жүзеге асырылды. Аэровокзал кешенінің құрылысы аяқталмағандықтан, қазіргі 2 қабатты медициналық санитарлық бөлім ғимараты аэровокзал ретінде пайдаланылды, бұл ғимаратта әуе қозғалысын басқару қызметі орналасты.
Жаңа аэровокзал пайдалануға қабылданды, осы жылдың маусым айында біріккен авиажасақтың барлық қызметтері жаңа әуежайға орналасты. 1930 жылдан бастап қызмет атқарған ескі әуежай 1966 жылы ААФЫЕҚ спорт клубына берілді.
Целиноград авиажасағының ұшақтар паркі алғашқы АН-24 ұшақтағымен толтырылды. АН-24 ұшақтары қосылғаннан кейін, жолаушылар, пошта және жүк тасымалының көлемі бірден өсті. Өз паркімізден бұрынғы Одақтың қалаларына ұшақтар ұша бастады.
Біздің ҰҚЖ ТУ-154 ұшағы алғашқы рет қонып, осы кезден бастап Алматы-Целиноград-Мәскеу және керісінше бағыттары бойынша ТУ-154 ұшақтың тұрақты рейсі ашылды. Ақмола (Астана) авиаторлары үшін тарихи елеулі кезең елорданың Алматыдан көшірілуі болып табылады. Әуеайлақты қайта жаңарту құрылысы қысқа мерзім ішінде басталды және аяқталды: ұшу-қону жолағы 3500 м дейін жасанды жабынмен ұзартылып, рульдеу жолақтары мен перрон кеңейтілді. Жарық жүйесі және радионавигациялық жабдықтар ауыстырылды, VIP ғимараты салынды, аэровокзал кешені қайта жаңартылды.
«Трансаэро» өзінің алғашқы рейсін Мәскеу – Ақмола бағыты бойынша орындады және Қазақстанның болашақ астанасымен ашық әуе байланысын ашқан алғашқы шетелдік әуе компаниясы болды. Рейстер 2015 жылдың 15 желтоқсанына дейін орындалды. Авиакомпанияны Ресейдің ұлттық әуе тасымалдаушысы - Аэрофлот алмастырды.
Ақмола (Астана) авиаторлары үшін тарихи кезең - астананы Алматыдан көшіру. Қысқа уақыт ішінде аэродромды қайта құру басталды және аяқталды: жасанды жабындымен ұшу -қону жолағы 3500 м дейін ұзартылды, тұраққа кіру жолдары мен перрондар кеңейтілді. Жарықтандыру жүйесі мен радионавигациялық жабдық ауыстырылды, VIP ғимарат салынды, әуежай кешені қайта жаңартылды.
Астанадан Шымкентке бірінші рет ұшқан Қазақстандағы екінші ірі авиакомпания SKAT Airlines Нұрсұлтан Назарбаев әуежайында 1998 жылдан бері жұмыс істейді. Austrian Airlines әуежайдың алғашқы халықаралық серіктестерінің бірі болды. Венаға алғашқы рейс қыркүйек айында жасалған. 2016 жылы авиакомпания Астанадан ұшатын рейстердің тоқтатылғанын хабарлады.
«Астана халықаралық әуежайының жолаушылар терминалын қайта құру» АҚ ауқымды жобасын іске асырудың басталуы.
15 мамырда Астана - Алматы бағыты бойынша «Эйр Астана» әуекомпаниясының бірінші рейсі жасалды. «Эйр Астана» - Қазақстанның ұлттық әуе тасымалдаушысы, негізгі клиенттердің бірі, Нұрсұлтан Назарбаев әуежайымен ұзақ жылдар бойы табысты ынтымақтастықта.
Көктемгі-жазғы навигацияда Пулково авиакомпаниясы Санкт-Петербург-Астана-Санкт-Петербург бағытында рейстерді бастайды. Кейіннен «Россия» авиакомпаниясы осы бағыттың мұрагері болады.
Тамызда «Уральские авиалинии» авиакомпаниясы Екатеринбург-Астана-Екатеринбург бағыты бойынша рейстерді бастады.
5 наурызда «Жетісу» отандық авиакомпаниясының Талдықорғанға алғашқы рейсі ЯК-40 ұшағымен жасалды.
Әуежайды қайта құрудың ауқымды халықаралық жобасы аяқталды. 2005 жылы 2 ақпанда әуежайдың жаңа жолаушылар терминалы ғимаратының салтанатты ашылуы Президент Нұрсұлтан Назарбаевтың қатысуымен өтті. Терминалдың ауданы 25 мың шаршы метрден асады. Тіркеу есептегіштерінің саны-24, 2 багаж белбеуі. Қазіргі уақытта терминал ішкі рейстерге қызмет көрсету үшін пайдаланылады және 2 терминал деп аталады.
Әуежайдың алғашқы шетелдік серіктестерінің бірі Өзбекстан Республикасының мемлекеттік авиакомпаниясы «Узбекистон Хаво Йуллари» болды.
2005 жылы 19 қазанда «Turkish Airlines» ірі әуе компаниясы Астана - Стамбул бағытындағы алғашқы рейсін ашты.
14 қарашада «Air Arabia» бірінші арзан авиакомпаниясы А-320 жайлы ыңғайлы лайнермен Астанадан Шарджаға рейс ашты.
Германияның флагмандық тасымалдаушысы Lufthansa 26 наурызда Астанадан Франкфуртқа рейс ашты. Франкфурт - қиын маршрут бойынша қосылатын ең жақсы қалалардың бірі.
28 сәуірде Киев-Астана-Киев бағытында украиналық UM Air (Ukrainian-Mediterranean Airlines) авиакомпаниясының рейсі ашылды.
China Southern Airlines - көптеген жылдар бойы астаналық әуежаймен табысты ынтымақтастықта болған Қытайдағы ең ірі әуе компанияларының бірі. Әуе компаниясының Үрімші-Астана бағытында алғашқы рейсі 24 шілдеде жасалған.
28 қарашада әуежай тарихта бірінші рет бір миллионыншы жолаушыны қарсы алды. 2007 жылы миллионыншы жолаушы Алматы - Астана Эйр Астана КС -851 рейсімен келген Нұрлан Мерекенов болып шықты.
Шілдеден бастап Астана әуежайын кірістілігі жоғары халықаралық әуежайлардың стандарттарына сәйкес өнімділік пен қызмет көрсету деңгейін жақсарту үшін «Маlaysia Airports Holding Berhad» сенімгерлік келісімімен басқарады.
Беларусь ұлттық әуе компаниясы Belavia елорда әуежайымен бірлесіп, 29 маусымнан бастап Embraer 195, Boeing 737 ұшақтарымен Минскіге рейстерді жүзеге асырады.
«Аэрофлот» тобына кіретін «Россия» әуе компаниясы 2007 жылдан бері елорда әуежайынан жұмыс істейді.
Сондай -ақ, сол жылы «Новосибирск Авиа» компаниясының Новосибирскіге және «KD –Avia» компаниясының Ресейдің ең батыс нүктесі - Калининградқа рейстері ашылды.
17 қаңтарда әуежайға ИКАО стандартының IIIA санаты берілді. Астана әуежайы қазір Нұрсұлтан Назарбаев болып табылады - Қазақстанда мұндай сертификаты бар бірінші әуежай. Бұл қолайсыз ауа райы жағдайында ұшақтарға қызмет көрсетуге мүмкіндік береді.
16 сәуірде Бішкек-Астана бағытында Қырғызстан әуе компаниясының рейсінің ашылуына байланысты тұсаукесер өтті. Тұсаукесер рейстің алғашқы жолаушылары Қырғызстан Республикасының көлік және коммуникация министрі Нұрлан Сулайманов пен Қырғыз Республикасының өнеркәсіп, энергетика және отын ресурстары министрі Сапарбек Балкибеков болды.
7 мамырдан бастап әуежай 2003 жылы құрылған Біріккен Араб Әмірліктерінің ұлттық «Etihad Airways» авиакомпаниясымен ынтымақтасады.
24 сәуірде әуежайда Киев-Астана-Киев жаңа жолаушылар рейсінің тұсаукесері өтті. Әуежай серіктестеріне украиналық AeroSvit тасымалдаушысы қосылды.
26 мамырда қазақстандық «Авиа-Жайнар» авиакомпаниясы алғаш рет Қостанайға рейстерді ашты.
«Украинаның халықаралық әуежелісі» - флагмандық авиакомпания және Украинадағы ең ірі авиатасымалдаушы сәуір айынан бастап Астанадан Киевке рейстерді орындайды - бұл қиын маршрутты қосудың ең жақсы нұсқаларының бірі. Астанадан әуекомпания Боинг сериясының бортында ұшады.
30 қарашада әуежай жоспарланған жолаушылар санынан асып, өзінің екі миллионыншы жолаушысына қызмет көрсетті. Бұл жолаушы «Эйр Астананың» КС 851 рейсімен Алматыдан келген Евгений Журавлев болып шықты.
Қазақстандық авиакомпания «Bek Air» 1 маусым күні Астанадан Алматыға алғашқы рейсін жасады. Қолданылатын ұшақ түрі - Foker 100.
«Астана халықаралық әуежайының жолаушылар терминалын қайта жаңарту», сондай -ақ «Іскерлік авиация терминалының құрылысы» жобаларын іске асыруды бастау.
Іскерлік авиация терминалының салтанатты ашылуы 19 қарашада өтті. ІАТ аумағы 2 400 шаршы метрді құрайды, өткізу қабілеті сағатына 200 жолаушыны құрайды. Терминал ғимаратында демалыс бөлмесі, конференц-зал, мәжіліс залы, балалары бар жолаушыларға арналған орындар, бажсыз сауда дүкені бар; қонақтар үшін 52 тұрақ орны қарастырылған.
«Qazaq Air» арасындағы ынтымақтастықтың басталуы - астаналық әуежаймен аймақтық әуе желісін қарқынды дамытатын жас әуе компаниясы.
2015 жылдың 27 қазанында әуежай мен ресейлік ірі «Аэрофлот» авиакомпаниясы арасында серіктестік жасалды, және күнделікті рейстер бүкіл әлем бойынша қиын бағыттар мен Ресей Федерациясының астанасы Мәскеуге қосылатын орталықтардың біріне басталды.
«Aziana Airlines» - әуежайдың жаңа серіктестерінің бірі. Оңтүстік Корея авиакомпаниясының Астанадан алғашқы рейсінің тұсаукесері 8 тамызда Корея Республикасының астанасы Сеулге жүргізілді.
Біріккен Араб Әмірліктерінің мемлекеттік бюджеттік авиакомпаниясы «Flydubai» 27 қазанда әуежаймен бірлескен қызметін бастады. Авиакомпания Таяу Шығыстың туристік орталығы Дубайға рейстерді орындайды. Қолданылатын ұшақ түрі - Боинг 737.
25 қаңтарда «Тыныш әуежай» жобасы іске қосылды. Дыбыстық хабарландыру жүйесі арқылы әуе кемелерінің ұшуы мен келуі туралы жолаушыларды хабардар ету тоқтатылды. Бұл жаңалық әуежай терминалындағы шу әсерін азайту үшін қабылданды.
Сондай-ақ, Астанадағы жаңа әуе тасымалдаушылардың бірі – «KLM» Royal Dutch Airlines. Қазақстан астанасынан Амстердамға рейстер 2016 жылдың мамыр айынан бастап, аптасына екі рет Airbus 330 ұшақтарымен орындалды.2017 жылы рейстер тоқтатылды.
«Нұрлы жол» инфрақұрылымын дамыту бағдарламасы аясында халықаралық рейстер үшін жаңа жолаушылар терминалы салынды. 47 000 шаршы метр м. жаңа терминал, отырғызу қондырғысы бар 6 жаңа ұшақ стенді және 4 автобус отырғызу қақпасы әуежай инфрақұрылымына қосылды. Сонымен қатар, T1 Қазақстанда Еуроодақ 2020 стандарттарына сәйкес келетін және сағатына 1200 данаға дейін багажды өңдей алатын, заманауи багажды өңдеудің алғашқы жүйесін, 50 паспортты бақылау кабинасы, 27 тіркеу кассасы мен 4 өзін-өзі тіркеуге арналған есептегішті орнатты. Жаңа терминалда 1000 шаршы метрлік тамақтану алаңы болады, сауда нүктелері 1300 шаршы метрді алады. м. Тарихта бірінші рет бизнес -зал жұмыс істей бастады. Жалпы өткізу қабілеттілігі жылына 8,2 миллион жолаушыны құрайды, бұл алдыңғы жолаушылардан 2,5 есе артық. Мемлекет басшысының қатысуымен 31 мамырда жаңа халықаралық терминалдың ресми ашылуы болды. 5 маусымда жаңа терминал халықаралық рейстерге қызмет көрсете бастады.
30 мамырда Астана әуежайында LOT Polish Airlines жаңа Астана - Варшава бағытын ашуға арналған салтанатты рәсім өтті.
1 маусымда әуежай Пекин -Астана бағытында бірінші рейсін жасаған Air China әуежайының клиенттері арасында жаңа әуе компаниясының бортында су арқанын салтанатты түрде қарсы алды.
8 маусымда Wizz Air компаниясының Будапешттен бірінші рейсі әуежайға келді. Wizz Air жаңа арзан авиакомпаниясы Мәскеу әуежайының Т1 жаңа терминалында қызмет көрсететін жаңа әуе компанияларының алғашқысы болды.
19 маусымда Finnair авиакомпаниясының Хельсинки - Астана - Хельсинки бағыты бойынша бірінші рейсінің салтанатты тұсаукесері өтті.
20 маусым күні Қазақстан Республикасы Үкіметінің жарияланған №381 қаулысына сәйкес Астана халықаралық әуежайы «Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайы» болып өзгертілді.
30 қарашада Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайының жаңа Терминалы 1 миллионыншы жолаушыға қызмет көрсетті. 2017 жылдың 5 маусымы мен 30 қарашасы аралығында 1-Терминал 1 миллион адамға қызмет көрсетті. «Эйр Астана» КС 218 рейсімен Новосибирскіден ұшқан Алексей Французов мерейтойлық жолаушы болды. 1 миллионыншы жолаушының аты кездейсоқ, лотерея арқылы анықталды.
14 желтоқсанда Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайы 4 миллионыншы жолаушыға қызмет көрсетті. SCAT авиакомпаниясының DV 724 рейсімен Ақтөбе қаласынан ұшқан Сейфуллин Әлішер мерейтойлық жолаушы атанды.
20 сәуірде Нұрсұлтан Назарбаев әуежайында 1 -терминалдың багажды тасымалдау аймағында Duty Free дүкені ашылды.
1 маусымда модульдік қойма пайдалануға берілді. Ол әуежайдың бақылау аймағында орналасқан және алжапқышқа тікелей қатынайды. Нысанның жалпы ауданы 1100 шаршы метрден асады, мұнда отандық авиакомпаниялар мен кедендік одақ елдерінен жүк пен поштаны қабылдау / беру, сондай -ақ трансферлік (транзиттік) жүкті қабылдау және жіберу алаңдары бар. Жоспарланған өткізу қабілеті жылына 12000 тоннаға дейін жүк пен пошта.
5 маусымда әуежайдың жаңа терминалы бір жыл ішінде екі миллионға жуық жолаушыға қызмет көрсетті. Пайдалану жылында терминал екі миллионға жуық жолаушыға қызмет көрсетті, он мыңнан астам әуе рейстері орындалды. Терминал сонымен қатар қонақтар мен көрмеге қатысушылардың келуі мен кетуін қамтамасыз ету арқылы «ЭКСПО-2017» халықаралық мамандандырылған көрмесін өткізуге өз үлесін қосты.
14 желтоқсанда тұңғыш рет Астанадан Душанбеге тікелей рейс ашылды. Тасымалдаушы SCAT болды.
7 мамырда дәстүрлі су аркасымен Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайы S7Airlines жаңа авиакомпаниясының Новосибирск - Нұр -Сұлтан - Новосибирск бағытындағы алғашқы рейсін қарсы алды.
2 маусымда Нұрсұлтан Назарбаев әуежайында Чехияның астанасы Прагаға және Моңғолия астанасы Ұланбатырға SKAT жаңа рейстерінің ашылуына орай салтанатты шара өтті.
1 шілдеде T1 және T2 терминалдарында әуежайда ePassenger бағдарламалық қамтамасыз етуі іске қосылды. Енді елорда әуежайынан ұшатын жолаушыларға отырғызу талондарын электронды тасымалдаушының экранынан сканерлеу арқылы тексеруге мүмкіндік берілді. Бұл смартфон мен планшет болуы мүмкін. Бұл технологияны қазірдің өзінде әлемдегі ең ірі әуежайлар қолданады. Қызмет-бұл отырғызу картасын пайдаланатын жолаушыларды рейс алдындағы тексеру жүйесі.
29 қарашада Тұңғыш Президент күніне орай Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайында өтпелі галерея ашылды. Ол T1 және T2 терминалдарын жалғады (халықаралық және ішкі жөнелтімдер). Галереяның жалпы ауданы 1000 шаршы метр, ұзындығы 90 метр. Жаяу жүргіншілерге арналған жаңа галерея әуежай келушілеріне бір терминалдан екінші терминалға көшеге шықпай -ақ баруға мүмкіндік береді.
20 желтоқсанда 5 миллионыншы жолаушы анықталды. Ол «FlyArystan» авиакомпаниясымен Павлодар қаласынан ұшып келген Зейнеп Нұрғазина болатын.
Ақпан айында Қытайда коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты халықаралық рейстерде жұқтырған жолаушыларды анықтау үшін тексерулер енгізілді.
Әуежайдың барлық жерінде дезинфекциялық құралдар орнатылған, жолаушыларға әлеуметтік қашықтықты сақтау қажеттілігі туралы ескертулер жапсырылған, коронавирустық инфекцияның алдын алу үшін санитарлық нормаларды сақтау қажеттілігі туралы дыбыстық ескертулер қойылған, терминалдарда тазалаушылар сағат сайын тазарту жұмыстарын жүргізілуде.
Наурызда коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты кейбір халықаралық рейстерге уақытша шектеулер енгізілді.
16 наурыз бен 15 сәуір аралығында елде төтенше жағдай режимінің енгізілуіне байланысты Қазақстанға кіруге және шығуға шектеулер енгізілді.
1 мамырда барлық жолаушылар рейстері тоқтатылғаннан кейін Нұр-Сұлтан - Алматы бағытында ішкі рейстер қайта жанданды.
8 маусымда Халықаралық әуе көлігі қауымдастығының (IATA) Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайына NQZ жаңа коды берілді, ол енді барлық брондау жүйелерінде, отырғызу талондарында, багаж белгілерінде және ақпараттық тақталарда көрсетіледі.
Маусым айында тұрақты халықаралық рейстермен келетін жолаушыларға қатысты шектеу шаралары енгізілді.
20 маусымда «Эйр Астана» бірінші болып Нұр-Сұлтан - Стамбул бағыты бойынша халықаралық рейстерді жаңартты.
Маусым айында «Turkish Airlines» Нұр-Сұлтанға рейстерді қайта бастаған алғашқы халықаралық әуе компаниясы болды.
29 маусымда әуежайда коронавирустық инфекцияның алдын алу үшін келушілердің температурасын тәулік бойы жұмыс режимінде автоматты түрде өлшеу жүйесі енгізілді.
1 қазанда халықаралық терминал ғимаратында (T1) Орталық Азияда бірінші болып Priority Pass бизнес-залының салтанатты ашылуы өтті.
23 қарашада әуежай RA-3 (Regulated Agents Third country) сертификатын алды, бұл Еуропалық Одақ аумағына әуе жүктерін тасымалдауды жеңілдетілген ұйымдастырудың міндетті шарты болып табылады.
1 желтоқсанда «FlyArystan» авиакомпаниясы Нұр-Сұлтан - Түркістан бағытында жаңа рейс ашты.
2020 жылы әуежай Оңтүстік-Шығыс Азиядан Еуропаға бағытта гуманитарлық және жүк тасымалының негізгі транзиттік хабтарының біріне айналды.
Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты желтоқсан айының соңына дейін Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайы жалға алушыларға коммерциялық алаңдарды жалға алуды тоқтатты, осылайша ШОБ-қа шамамен 1 миллиард теңге көлемінде қолдау көрсетті.
15 қаңтарда әуежай ғимаратында елорда жолаушылары мен қонақтары үшін коронавирусқа тестілеу қызметі қол жетімді болды.
29 қаңтарда әуежай аутизм спектрінің бұзылуы мен психикалық кемістігі бар жолаушыларға қызмет көрсетуде дамыған елдердің озық тәжірибесін енгізді. Наурызда «SCAT» Airlines Нұр-Сұлтаннан Рас-аль-Хаймаға алғашқы рейсін ашты.
15 сәуірде коронавирустың таралуына байланысты азаматтарды қарсы алып, шығарып салатындардың терминалдарға кіруіне шектеу енгізілді.
1 мамырда ұзақ үзілістен кейін «Lufthansa» Франкфурт-Нұр-Сұлтан-Алматы рейсін қайта бастады.
4 мамырда «FlyArystan» Нұр-Сұлтаннан Кутаисиге рейстерді бастады.
10 мамырда елорда әуежайында коронавирустың таралмауы жөніндегі ведомствоаралық комиссияның шешімімен Ashyq қосымшасы арқылы жолаушыларды қабылдау жобасы іске қосылды.
21 мамырда әуежай 2035 жылға дейін астаналық айлақты дамытудың Тұжырымдамасын ұсынды. Сол күні жүк тасымалы бар жолаушыларды жылдам тіркеу мен тексеруді көздейтін жаңа Fast Track қызметі іске қосылды.
8 маусымда NQZ кодын алуына бір жыл болуына орай, сондай-ақ әуежайдың 90 жылдық мерейтойы аясында «Авиаторлар аллеясының» ашылуы өтті, онда 40 шырша көшеті отырғызылды.
10 маусымнан бастап LOT Polish Airlines Варшава-Нұр-Сұлтан-Варшава бағытында рейстерді жаңартты.
18 маусымда SCAT Airlines Нұр -Сұлтан - Мерса Матрух (Египет) рейсін ашты.
30 маусымда жолаушылар мен әуежай қонақтарының ыңғайлылығы үшін Kaspi QR арқылы автотұраққа ақы төлеу қызметі енгізілді.
1 қаңтардан 30 маусымға дейін Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайы коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты жалға алушыларға коммерциялық алаңдарды жалға алуды тоқтатты, осылайша ШОБ-қа 650 миллион теңге көлемінде қолдау көрсетті.
3 шілдеде ішкі рейстермен ұшатын жолаушылар үшін жаңартылған VIP/CIP залы ашылды. Залдың ерекшелігі - бұл зал бірінші рет Mastercard Kazakhstan серіктестігімен Орталық Азия елдерінің аумағында ашылды.
1 желтоқсанда Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайы өзінің 90 жылдық мерейтойын атап өтеді.
14 ақпанда WizzAir Абу-Даби әуе компаниясы Абу-Дабиге рейстерді орындауды бастады.
28 наурызда Red Wings Екатеринбургке, ал 2022 жылдың 22 сәуірінен бастап Мәскеуге (Жуковский) ұшуларын бастады.
07 сәуірден бастап «Россия» әуе компаниясы Сочиге, ал 2022 жылдың 24 сәуірінен бастап Мәскеуге (Шереметьево) ұшуларын бастады.
11 мамырда Азимут әуе компаниясы алғаш рет Мәскеуге (Внуково), ал 2022 жылдың 8 шілдесінен бастап Уфаға рейстерді ашты.
12 маусымда Utair әуе компаниясы Түменге рейстерін ашты.
25 қарашада AirChina - Чэнду рейстерін ашты.
05 желтоқсанда Anadolujet әуе компаниясы Анкараға рейстерді орындауды бастады.
25 желтоқсанда Vietjet әуе компаниясы Камранға (Вьетнам) рейстерді орындауды бастады.
13 наурызында Air Cairo және 2023 жылдың 16 мамырында RedSea Шарм-эль-Шейхке рейстерді бастады.
16 наурызында AZAL әуе компаниясы Бакуге рейс ашты.
23 мамырында FlyArystan Анкараға, 2023 жылдың 2 маусымынан бастап Бакуге рейстерін ашты.
03 маусымында Mavi Gok әуе жолдары Анталияға рейстерді бастады.
«Нұрсұлтан Назарбаев халықаралық әуежайы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік - процестік кодексінің (бұдан әрі - Кодекс) 63-бабына сәйкес, жоланымға қойылатын жалпы талаптар бар екенін хабарлайды:
Өз кезегінде, Кодекстің 64-бабының 4-тармағына сәйкес жалпыға қолжетімді ақпараттық жүйелер бойынша келіп түскен және Қазақстан Республикасының электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы заңнамасының талаптарына сәйкес келетін жолданымдар осы Кодексте белгіленген тәртіппен қаралуға жатады.
Осыған байланысты, Сіздің жолданымыңызды Қоғамның қабылдауы, тіркеуі және қарауы үшін оны төменде көрсетілген әдістердің бірімен беру қажет: